W czym możemy pomóc?

Bóle głowy

Napięciowe bóle głowy, bóle w okolicy skroni, żuchwy i czoła, migreny.

Problemy z żuchwą

Klikanie i przeskakiwanie w żuchwie, bóle w okolicy żuchwy, napięcie mięśni żuchwy, ograniczenie zakresu ruchomości żuchwy, szumy uszne, problemy z żuciem, problemy z gryzieniem pokarmów.

Ból szyi

Sztywność karku, ograniczenia ruchomości szyi, bóle szyi bez promieniowania oraz z promieniowaniem do ramion i rąk, bóle szyi związane z pozycją (np długotrwała pozycja przy komputerze), brak ergonomii podczas pracy, „wdowi garb”, zła postawa.

Bóle pleców

Bóle dolnej części pleców, z promieniowaniem lub bez promieniowania do nogi, rwą kulszowa, ból pleców przy długotrwałym siedzeniu, ból pleców podczas stania, ból pleców po całym dniu, ból pleców podczas leżenia. Ból pomiędzy łopatkami, odczucie „sztywności” pleców.

Ból kolan

Ból kolan podczas aktywności i w spoczynku, „bóle wzrostowe”,  kolana koślawe, kolana szpotawe, ból w okolicy rzepki, stany zwyrodnieniowe w kolanach, ograniczenia ruchomości

Konsultacja po urazach/ operacjach

Konsultacje po zabiegach ortopedycznych oraz urazach dotyczących mięśni, więzadeł i szkieletu.

Zdrowie kobiet

Wysiłkowe nietrzymanie moczu, częste wizyty w toalecie i oddawanie małej ilości moczu, problemy z wypróżnianiem, bolesne miesiączki, ból przed/po stosunku, bóle brzucha, ból w okolicy bioder, ból krzyża, ból pleców.

Ćwiczenia dla seniorów

Ćwiczenia w domu dla seniorów: aktywizacja, wzmocnienie mięśni, ćwiczenia rozciągające, ćwiczenia profilaktyczne, ćwiczenia oddechowe z uwzględnieniem przebytych chorób/operacji oraz przeciwwskazań.

WIĘCEJ INFORMACJI arrow

Wady postawy i sport u dzieci

Wady postawy w obrębie: kręgosłupa, szyi, miednicy, kolan, stóp. Konsultacje dotyczące doboru odpowiedniego sportu dla mojego dziecka oraz wsparcie nastolatków podczas aktywności. Konsultacje dotyczące wkładek do butów.

Ergonomia podczas pracy

Dostosowanie miejsca pracy, aby przeciwdziałać pogłębiającym się dysfunkcjom. Proste wskazówki jak poradzić sobie z bólem podczas pracy biurowej.

Adres e-mail

contact.physiofab@gmail.com